Assalamualaikum & Selamat Datang..

Bismillahirrahmanirrahim...Selawat & Salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad Shollallahu Alaihi Wasallam. Selamat datang ke blog Permata Murah Sokmo. Setiap ciptaan Allah di muka bumi ini tidak ada satupun yang sia-sia. Ambillah manfaat daripada setiap ciptaan-Nya. Tidak ada sesuatupun yang lebih hebat melainkan kekuasaan-Nya. Setiap yang berlaku dengan izin-Nya jua. Semua barangan yg dijual di dlm blog ini adalah didapati di alam nyata, pengasas tidak berkompromi sama sekali dengan alam bunian atau jin serta perkara yg boleh merosakkan akidah. Semoga dengan melihat setiap kejadian yang diciptakan Allah membuatkan diri kita lebih dekat kepada Maha Pencipta, Tuhan sekalian alam. Mohon maaf atas kekurangan dan kelemahan pengasas dalam menyampaikan maklumat seandainya tidak seperti yang diharapkan. Salam Ukhuwah daripada pengasas blog Permata Murah Sokmo. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah. -Wallahu A`lam

Tuesday 13 November 2012

CINCIN PERMATA MOLDAVITE - RARE! : Sold






Cincin ikat perak berlian swiss keliling. Berat permata 8.95Ct. Untuk dimaharkan pada harga terbaik. Moldavite merupakan permata istimewa kerana ianya bukan berasal dari planet bumi. Ia merupakan jenis Meteorite kategori tektite dan amat sukar didapati. Moldavite hanya terdapat di Czech Republic dan buat pengetahuan sahabat, permata ini pengasas datangkan secara terus dari bumi Czech Republic.
Untuk mengetahui akan khasiatnya, tanya sahaja pakcik "Google".SMS/Call 017-9509589 jika berminat.
Link berkaitan : KLIK

***Peringatan kepada sahabat semua, di pasaran terdapat juga permata Moldavite tiruan dari china yang dijual, maka berhati-hati apabila berurusan dengan penjual. Kaji dan selidiki dahulu keasliannya agar tidak terbeli yang tiruan. 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.