Assalamualaikum & Selamat Datang..

Bismillahirrahmanirrahim...Selawat & Salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad Shollallahu Alaihi Wasallam. Selamat datang ke blog Permata Murah Sokmo. Setiap ciptaan Allah di muka bumi ini tidak ada satupun yang sia-sia. Ambillah manfaat daripada setiap ciptaan-Nya. Tidak ada sesuatupun yang lebih hebat melainkan kekuasaan-Nya. Setiap yang berlaku dengan izin-Nya jua. Semua barangan yg dijual di dlm blog ini adalah didapati di alam nyata, pengasas tidak berkompromi sama sekali dengan alam bunian atau jin serta perkara yg boleh merosakkan akidah. Semoga dengan melihat setiap kejadian yang diciptakan Allah membuatkan diri kita lebih dekat kepada Maha Pencipta, Tuhan sekalian alam. Mohon maaf atas kekurangan dan kelemahan pengasas dalam menyampaikan maklumat seandainya tidak seperti yang diharapkan. Salam Ukhuwah daripada pengasas blog Permata Murah Sokmo. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah. -Wallahu A`lam

Monday 12 November 2012

CINCIN BATU AKIK YAMAN PANCAWARNA (CAY 01) - RARE! (YEMENI AGATE) : SOLD OUT

Mungkin ini pertama kali anda menatap batu Akik Yaman Pancawarna, kerana kebiasaannya Batu Akik Yaman hanya ada satu warna sahaja. Batu yang di paparkan ada 3 warna utama (Hitam+Merah+Oren). Sebelum ini mungkin anda pernah menatap batu Akik Bergambar, namun ianya batu Akik yang berasal dari tanah Indonesia. Inilah dia Batu Akik Yaman mempunyai corak gambar semulajadi(rujuk gambar) yang berasal dari bumi bertuah Yaman, yang digali di sebuah kawasan pergunungan di sana. Sepertimana yang telah pengasas maklumkan dalam tulisan yang lepas, banyak batu Akik yang dijual di pasaran kita sekarang bukan berasal dari Yaman tetapi di "claim" sebagai Akik Yaman. Cincin Batu Akik Yaman ini pengasas datangkan terus dari bumi Yaman. Cincin perak unik ini pula merupakan buatan tangan tukang mahir Yaman.

Authentic Yemeni Agate Multi Color Stone

Amat sukar untuk mendapat Batu Akik Yaman asli berkualiti tinggi di pasaran. Melihatnya juga dapat mengingatkan diri akan balasan jika lalai terhadap perintah Allah..Subhanallah!
Aura batu yang amat kuat, terasa ketenangan saat menyarungkannya di jari. Ambil barokah dari bumi Para Anbia Insyallah.
Bukti kiriman oleh sahabat dari Yaman.

*SOLD OUT

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.