Assalamualaikum & Selamat Datang..

Bismillahirrahmanirrahim...Selawat & Salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad Shollallahu Alaihi Wasallam. Selamat datang ke blog Permata Murah Sokmo. Setiap ciptaan Allah di muka bumi ini tidak ada satupun yang sia-sia. Ambillah manfaat daripada setiap ciptaan-Nya. Tidak ada sesuatupun yang lebih hebat melainkan kekuasaan-Nya. Setiap yang berlaku dengan izin-Nya jua. Semua barangan yg dijual di dlm blog ini adalah didapati di alam nyata, pengasas tidak berkompromi sama sekali dengan alam bunian atau jin serta perkara yg boleh merosakkan akidah. Semoga dengan melihat setiap kejadian yang diciptakan Allah membuatkan diri kita lebih dekat kepada Maha Pencipta, Tuhan sekalian alam. Mohon maaf atas kekurangan dan kelemahan pengasas dalam menyampaikan maklumat seandainya tidak seperti yang diharapkan. Salam Ukhuwah daripada pengasas blog Permata Murah Sokmo. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah. -Wallahu A`lam

Saturday 20 April 2013

ISTIMEWA : CINCIN BATU PERMATA AKIK CENDERAWASIH GRED A : SOLD OUT

CORAK PADA BATU AMAT UNIK DAN CANTIK
AKIK CENDERAWASIH MENJADI BURUAN BAGI MEREKA YANG TAHU AKAN KHASIATNYA
CINCIN PERAK 925 IKATAN BUNGA PAHAT. SAIZ CINCIN BOLEH LARAS
BATU SAIZ BESAR. CORAK PADA BATU AMAT MENAWAN BAGI SESIAPA YANG MEMANDANGNYA.
MEMPUNYAI KARAKTER YANG TERSENDIRI
CINCIN BERTATAHKAN BATU PERMATA AKIK CENDERAWASIH GRED A DARI NAMIBIA. CORAK BATU BERWARNA BIRU, KUNING-OREN , HITAM, DAN PUTIH YANG AMAT CANTIK DENGAN POTONGAN BATU YANG TINGGI. AMAT SESUAI DIJADIKAN KOLEKSI BERPROFIL TINGGI. 
DIJUAL BAWAH HARGA PASARAN.

*Pasaran di luar mencecah harga ribuan ringgit untuk batu macam ni. Menarik tentang batu ni, masa canai sahabat bagitau sampai berapi mata pemotong nak potong batu ni..keras! terutama bahagian yang warna hitam tu.

*SOLD OUT

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.