Assalamualaikum & Selamat Datang..

Bismillahirrahmanirrahim...Selawat & Salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad Shollallahu Alaihi Wasallam. Selamat datang ke blog Permata Murah Sokmo. Setiap ciptaan Allah di muka bumi ini tidak ada satupun yang sia-sia. Ambillah manfaat daripada setiap ciptaan-Nya. Tidak ada sesuatupun yang lebih hebat melainkan kekuasaan-Nya. Setiap yang berlaku dengan izin-Nya jua. Semua barangan yg dijual di dlm blog ini adalah didapati di alam nyata, pengasas tidak berkompromi sama sekali dengan alam bunian atau jin serta perkara yg boleh merosakkan akidah. Semoga dengan melihat setiap kejadian yang diciptakan Allah membuatkan diri kita lebih dekat kepada Maha Pencipta, Tuhan sekalian alam. Mohon maaf atas kekurangan dan kelemahan pengasas dalam menyampaikan maklumat seandainya tidak seperti yang diharapkan. Salam Ukhuwah daripada pengasas blog Permata Murah Sokmo. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah. -Wallahu A`lam

Thursday 31 March 2016

BATU SUPERMAN?



Pengasas yakin ramai diantara kita merupakan penggemar cerita superman. Antara cerita terbatu superman adalah Superman Vs Batman yang sedang ditayangkan di pawagam. Jika anda melihat cerita tersebut, ada satu batu berwarna hijau yang digunakan untuk mengalahkan superman, di mana superman amat lemah pada batu itu yang bernama "krypton/kryptonite".

BATU KRIPTON DALAM CERITA SUPERMAN

SUPERMAN LEMAH BILA DIKENAKAN BATU INI
Namun, tahukan anda yang sebenarnya batu apakah itu??
Ianya merupakan MOLDAVITE..sejenis kaca semulajadi (meteorite tektike), yang terhasil dari hentaman/impak meteorite dari angkasa. Moldavite banyak dibuat kajian oleh para pengkaji barat dan didapati mempunyai unsur vibrasi(getaran) yang tinggi dimana ianya adalah baik untuk tubuh badan manusia bagi membangkitkan cakra @ deria-deria dan sistem dalaman tubuh badan manusia.

CONTOH MOLDAVITE ASLI BENTUK ASAL(MENTAH) YANG BELUM CANAI

Antara negara di dunia yang paling banyak ditemui moldavite yang terkenal di dunia adalah di czech republic, Russia.Terdapat beberapa variasi warna moldavite seperti hijau tua(hijau daun), hijau rumput(grass green), dan hijau kehitaman(dark green). Namun, berhati-hati dalam membeli moldavite di pasaran kerana terdapat hampir 60-70% moldavite tiruan yang dibuat dari negara china.

CONTOH MOLDAVITE TIRUAN DI PASARAN
Untuk pengetahuan, pengasas blog merupakan salah seorang peminat permata moldavite ini. Jika dikaji dan diteliti faedah kepada tubuh badan manusia amat banyak. InsyaAllah jika anda mencari Permata Moldavite asli di sinilah tempatnya. Sekali lagi pengasas blog tegaskan di sini bahawa Moldavite bukan sejenis batu, tetapi adalah sejenis kaca semulajadi(tektite) yang terhasil dari impak meteorite yang menghentam bumi.

CINCIN PERMATA MOLDAVITE ASLI KEPUNYAAN PENGASAS BLOG

Di dalam stok, masih terdapat beberapa biji Permata Moldavite asli. Hubungi pengasas segera di talian 0179509589 jika anda berminat untuk membelinya sementara stok masih ada.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.